Roxon - Ostrze wymienne do noża Phantasy i multitoola Phantom - Talon - BA06
Ostrze wymienne do noża S502 Phantasy i multitoola S802 Phantom Talon Roxon BA06
Ostrze wymienne do noża składanego S502 Phantasy lub multitoola S802 Phantom od firmy Roxon. Wymienne ostrze typu Talon o zakrzywionym profilu ułatwia cięcie grzybów czy krzewów. Ostrze zostało wykonane ze stali nierdzewnej 8CR17.
W zestawie ochronny case do przenoszenia
Użytkownik otrzymuje ostrze w specjalny ochronnym casie z tworzywa. Ochronny case został wyposażony w ucho dzięki, któremu może być zamocowany o szlufkę w spodniach bojówkach. Dodatkowo case posiada cztery małe magnesy, które pozwalają łączyć ze sobą casy z wymiennymi ostrzami a tym samym ułatwiają zachowanie porządku w naszym wyposażeniu.
Uwaga: Ostrze pasuje do noża składanego S502 Phantasy i multitoola S802 Phantom. Cechy:- Wymienne ostrze o profilu Talon
- Ułatwia cięcie grzybów czy krzewów
- Wykonane ze stali 8CR17
- W zestawie z ochronnym casem ułatwiającym przenoszenie i przechowywanie
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Stal nierdzewna 8CR17 |
Długość ostrza | 72 mm |
Krawędź tnąca | Gładka |
Profil ostrza | Talon |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.