Roxon - Ostrze wymienne do noża Phantasy i multitoola Phantom - Spear Point - BA07
Ostrze wymienne do noża S502 Phantasy i multitoola S802 Phantom Spear Point Roxon BA07
Ostrze wymienne do noża składanego S502 Phantasy lub multitoola S802 Phantom od firmy Roxon. Wymienne ostrze o profilu Spear Point umożliwia szybkie i łatwe przebijanie oraz cięcie. Ostrze zostało wykonane ze stali nierdzewnej 8CR17.
W zestawie ochronny case do przenoszenia
Użytkownik otrzymuje ostrze w specjalny ochronnym casie z tworzywa. Ochronny case został wyposażony w ucho dzięki, któremu może być zamocowany o szlufkę w spodniach bojówkach. Dodatkowo case posiada cztery małe magnesy, które pozwalają łączyć ze sobą casy z wymiennymi ostrzami a tym samym ułatwiają zachowanie porządku w naszym wyposażeniu.
Uwaga: Ostrze pasuje do noża składanego S502 Phantasy i multitoola S802 Phantom. Cechy:- Wymienne ostrze o profilu Spear Point
- Wykonane ze stali 8CR17
- W zestawie z ochronnym casem ułatwiającym przenoszenie i przechowywanie
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Stal nierdzewna 8CR17 |
Długość ostrza | 72 mm |
Krawędź tnąca | Gładka |
Profil ostrza | Spear Point |
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.