LyoFood - Liofilizowana racja żywnościowa Lyo Expedition - Bigos - 500 g
BIGOS 500 g:
- Danie główne (bez laktozy)
- Skład: kapusta kiszona 60%, mięso wieprzowe 20%, pierś z kurczaka 7%, cebula 5%, pieczarki 2%, śliwki suszone, borowiki suszone, koncentrat pomidorowy, olej rzepakowy, zioła, pieprz
- Kalorie w porcji: 316 kcal
- Waga netto: 80 g
- Waga po uwodnieniu: 500 g
Cechy produktów:
1. 100% naturalnych składników - Do przygotowania naszych posiłków są stosowane tylko naturalne składniki bez konserwantów, sztucznych dodatków, barwników czy wzmacniaczy smaku. Większość ziół pochodzi z naszych własnych plantacji co sprawia ze posiłki LYO są naprawdę wyjątkowe.
2. Smak prawdziwego posiłku - Przywiązujemy dużą uwagę nie tylko do procesu liofilizacji, ale również do sposobu przyrządzania naszych potraw.Potrawy przyrządzane są z najwyższej jakości składników dokładnie tak jak gotujemy nasz posiłek w domu.
3. Oryginalny kształt i forma produktów - Proces liofilizacji pozwala na zachowanie oryginalnej formy i kształtu wszystkich składników. Dzięki temu nasze posiłki nie tylko smakują ale także wyglądają jak domowy obiad.
4. Wysoka wartość odżywcza - Liofilizowane posiłki są wysokokaloryczne. Dodatkowo produkty zachowują swoje naturalne wartości mineralne i witaminy. Spożycie posiłku LYO EXPEDITION daje energie na długotrwały wysiłek.
5. Niska waga - Liofilizowane jedzenie, dzięki usunięciu 98% wody, jest znacząco lżejsze od standardowego produktów. Posiłki są lekkie i kompaktowo zapakowane.
6. Długi termin przydatności do spożycia - Posiłki LYO EXPEDITION mogą być przechowywane przez długi czas. Brak wody, która zostaje usunięta podczas procesu liofilizacji uniemożliwią rozwój mikroorganizmów. Dodatkowo każda torebka jest hermetycznie zamknięta i zawiera pochłaniacz tlenu.
7. Wysoki standard bezpieczeństwa - Aby upewnić się ze posiłki LYO EXPEDITION są bezpieczne pod każdym względem, są one dwukrotnie badane w laboratorium. Pierwszy raz po ugotowaniu i drugi raz po liofilizacji.
8. Ultralekkie i funkcjonalne opakowanie - Oferujemy dwa rodzaje opakowań: pierwsze zaprojektowane tak aby było jak najmniejsze i lekkie,drugie które umożliwia przygotowanie potrawy bezpośrednio w opakowaniu.
Instrukcja obsługi:
1. Rozerwij torebkę używając nacięcia nad struną,
2. Usuń torebkę z pochłaniaczem tlenu,
3. Dodaj gorącej, przegotowanej wody,
4. Dobrze zamieszaj,
5. Zamknij zapięcie strunowe (ZIP) i zaczekaj 5 minut,
6. Przerwij opakowanie używając nacięcia pod struną i zamieszaj
7. Smacznego!
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.