Aquamira - Filtr zamienny przeciwbakteryjny GRN Line do Frontier Pro - 67013
Zapasowy filtr antybakteryjny GRN Line do Frontier Pro Aquamira 67013
Zapasowy filtr przeznaczony do urządzeń Aquamira Frontier Pro, takich jak butelki filtracyjne i plecaki hydracyjne. Posiada wysoką wydajność na poziomie prawie 190 litrów (50 galonów). Usuwa bakterie i pasożyty, w tym tasiemce, chorobotwórcze pierwotniaki Cryptosporidium i wiciowce Giardia. Do tego zmniejsza zabrudzenia chemiczne i zawartość chloru oraz poprawia kolor, klarowność, zapach i smak wody.
Cechy:- Zapasowy filtr do urządzeń Aquamira Frontier Pro
- Seria GRN Line jest antybakteryjna. Usuwa bakterie i pasożyty, redukuje zabrudzenia chemiczne oraz chlor
- Poprawia kolor, klarowność, aromat i smak wody
- Niewielka waga i rozmiar
- Wysoka wydajność: prawie 190 litrów / 50 galonów
- Pozbawiony ołowiu, certyfikowany zgodnie z NSF/ANSI 372
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Przeciwbakteryjny |
Kompatybilność | Aquamira Frontier Pro Series III |
Wydajność | 189,27 l / 50 galonów |
Przepływ | 500 ml / min |
Certyfikaty | NSF/ANSIP 372 |
Wymiary | 97 x 31 mm |
Waga | 19 g |
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.