Aquamira - Filtr zamienny przeciwwirusowy Worldwide do systemów Series IV - 67019
Zapasowy filtr antywirusowy Series IV Replacement Filter Worldwide Aquamira 67019
Zapasowy filtr przeznaczony do urządzeń Aquamira serii IV, takich jak Frontier Max czy butelki Shift. Posiada wysoka wydajność na poziomie ponad 450 litrów (120 galonów). Usuwa 99,99% wirusów, 99,9999% bakterii, 99,95% pasożytów, w tym tasiemców, chorobotwórczych pierwotniaków Cryptosporidium i wiciowców Giardia oraz mikroplastiki. Do tego zmniejsza zabrudzenia chemiczne i zawartość chloru oraz poprawia kolor, klarowność, zapach i smak wody.
Cechy:- Zapasowy filtr do urządzeń Aquamira serii IV
- Przeznaczony do użycia w urządzeniach filtracyjnych, butelkach i bukłakach
- Kompatybilny np. z urządzeniami filtracyjnymi Frontier Max czy butelkami Shift
- Model Worldwide jest antywirusowy. Usuwa 99,99% wirusów, a do tego mikroplastiki, ponad 99,999% bakterii oraz ponad 99,9% pasożytów
- Redukuje zabrudzenia chemiczne, herbicydy, pestycydy, ołów, metale ciężkie, arszenik, lotne związki organiczne, ścieki farmaceutyczne, cyjanotoksyny, kwasy perfluorooktanowe / związki perfluorowane oraz chlor
- Poprawia kolor, klarowność, aromat i smak wody
- Niewielka waga i rozmiar
- Duża wydajność: ponad 450 litrów / 120 galonów
- Pozbawiony ołowiu, certyfikowany zgodnie z NSF/ANSI 372
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Przeciwwirusowy |
Przeznaczenie | Urządzenia filtracyjne Butelki filtracyjne Bukłaki |
Kompatybilność | Aquamira Series IV |
Wydajność | 454,25 l / 120 galonów |
Certyfikaty | NSF/ANSIP 372 |
Wymiary filtra | 84 x 30 mm |
Waga opakowania | 45 g |
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.